להעלות את כמות הלייקים בעמוד הפייסבוק העסקי

אחד המדדים להצלחה של דף עסקי הוא כמות הלייקים בו. זהו כמובן איננו המדד היחיד, מה שחשוב בסופו של יום היא החשיפה, הלידים והמכירות. לייקים מסתבר, הם הדרך להגיע לכל זה. פייסבוק מתגמל עמודים עסקיים שיש בהם פעילות ולייקים מעידים על פעילות של גולשים. זוהי עדות על תוכן טוב ועניין שהוא יוצר. גורם נוסף הוא הגולשים עצמם. תוכן יש לו לייקים רבים יהיה נצפה יותר וימשוך יותר עוקבים להשקיע זמן ולקרא את כולו. מנגד, פוסטים מיותמים מלייקים מבריחים קהל וגורמים גם לאלגוריתם של פייסבוק לקבור אותם. בואו נבין כיצד נוכל להגיע להרבה לייקים גם בעמוד העסקי שלנו.

מביאים לייקים לעמוד מתפתח

האמת היא שיש הרבה דרכים יצירתיות להביא לייקים. כולן מצריכות סבלנות ועבודה שאורכת זמן. לפעמים תגלו שדרך מסוימת פשוט לא עובדת ושהתוצאות לא מגיעות. מהסיבות הללו ממש, רבים בוחרים ברכישה של לייקים. זו ניתנת לביצוע לפוסטים, תמונות, סרטונים או אפילו לעמוד עצמו. רכישת לייקים קנתה לה דימוי מפוקפק ולא תמיד בצדק. זה אולי נכון כאשר אתם רוכשים לייקים ממישהו שמצאתם בפייבר. זה באמת סיכון שיכול להוביל לענישה מצד פייסבוק. הדרך לעשות זאת נכון היא לרכוש לייקים מחברה שמתמחה בכך ומציעה שירות איכותי של לייקים ממקורות אמיתיים. חשוב שתרכשו לייקים מספק בו אתם מרגישים בטוחים. הכנסו לאתר של חברה כזאת למידע נוסף על השירות, על הזמינות ועל ההבדל בינם לבין רכישות לייקים ממקורות מפוקפקים.

צרו עניין

הסוד בקבלה של לייקים רבים הוא לתפוס את תשומת הלב של המשתמש וליצור אצלו עניין וסקרנות.

יצירת סקרים ושאלונים היא דרך נפלאה להביא לייקים. תוכלו להשתמש בכלי שפייסבוק מציעים או ליצור תשובות לפי סוג התגובה. זו איננה דרך מדעית לערוך מחקר, אבל היא מושכת הרבה תגובות. כאשר תשאלו שאלה שמעוררת רגשות ותבקשו תשובה ב'לייק', 'לב', או 'פרצוף כועס' – אתם תעוררו את המשתמשים להביע את דעתם …ועל הדרך לתת לייק.

דרך נוספת ליצור עניין ויחד איתו לייקים היא לשתף קישורים כתמונות או צילום מסך ולא בתור קישור ממש. זה גורם לשני דברים: הראשון הוא שאותה תמונה תופסת יותר שטח בפיד ומן הסתם מושכת כניסות. קישור יכול להיראות צר ולא מושך. בנוסף, תמונה מבטיחה שהעוקבים שלכם לא ימשיכו הלאה לקישור אלא יעצרו ויגיבו על התמונה ששיתפתם.

תזמון חכם הוא עוד דרך להגיע ללייקים רבים. פייסבוק בוחן כל פוסט שעולה ומחליט כיצד וכמה לפרסם אותו בהתאם לתגובות הראשוניות. ישנם פוסטים שמתאימים לזמנים שונים ביום וגם לימים שונים בשבוע בהתאם לפעילות של המשתמשים.

העזרו בחברים

יש הרבה פעולות שתוכלו לעשות בכדי לעורר חברי פייסבוק שלכם לתת לכם לייק. ראשית, צרו קריאה לפעולה בפוסטים עצמם. משפט קטן שפשוט מבקש 'מאד יעזור לנו שתתנו לייק אם אהבתם…' יכול לשנות הכל. בנוסף, תוכלו להזמין חברים שלכם לעשות לייק לעמוד העסקי. שאפו לכך שיהיו לכם הרבה חברי פייסבוק מהתחום בו עוסק העסק שלכם.

נסו לזהות מי עושה לכם לייק באופן קבוע ולתגמל אותו מידי פעם על ידי איזכור. לייק הוא גם דרך של אותם אנשים לתקשר ורבים מהם יוחמאו אם תודו להם. זה יגרום גם לאחרים לעשות לייק בשביל להתקרב אליכם ולקבל את אותה תשומת לב.

 

אין סודות גדולים ביצירת עמוד פייסבוק עסקי עם הרבה לייקים. בסופו של יום, לייקים הם תגובה לתוכן שאנשים נהנים ממנו או שהוא חידש או העשיר את עולמם. בטווח הארוך הדרך להרבה לייקים עוברת ביצירת תוכן מעולה באופן תדיר!